Jamu Susuk Dara: Masker Vagina

Masker Vagina 
Sepeket RM25

~ merawat masalah kegatalan di miss V
~ menegangkan dan merapatkan bibir faraj
~ memberi keselesaan pada mereka yang kerap berpeluh/lebihan lendir








TESTIMONI PAGI SUBUH INI HARI 06/08/2012

PRODUK : MASKER VAGINA

SAYA TERKEJUT SEBAB AKAK NI NAK TAMBAH ORDER, RASENYE BARU MINGGU LEPAS SAYA POS ITEMS YG DI ORDER , JADI SAYA MINTAK DYE SHARE

Testimonial:
Hari tu saya order jpd, jad ngan masker bedak tu kan... Jad takde stok, yang sampai jpd ngan masker.. Mula2 tu takut nk pakai... Jpd tak pakai lagi, ingat nanti lpas period baru nk pakai.. Sbb dah nk dtg period, takut hubby mintak tak dapat den nak nolong.. Hahaha.. Lpas nak jd cerita, saya pakai masker tu je dulu, lpas masuk tandas pakai masker... Masa suami nk masukkan dia punya tut tut kan, dia kata sempit.. Saya tanyala, sedap tak? Dia cakap kat dalam tu dinding tut tut kan macam sempit la. Mcm mencengkam dia punya tut tut.. Lpas tu tak berair macam slalu.. Saya anak ada 2orang.. Bimbang la jugakkan. Kadang2 suami cakap banyak air.. Saya nk gel tu pasal saya 2 kali bukak kedai 2 kali suami saya punya tut tut luka, sbb sempit dan tak becak mcm slalu.. Suka sangat suami cakap masa kemut tu suami cakap KETAT... Hahahaha.. Malu la pulak.. Tp bgtau nama sebenar.. Masker tu ada lg.. Takut tak de stok.. Nanti lpas raya jgn lupa inform pasal jad tu, ok...

Testimoni lagi:
i...Selesa sgt pakai masker vagina ni mmg magic sebab bila sapu kt luar miss v je automatik ia merapatkan ngan menghilangkan bau2yg tidak mnyenangkan..Malah masalah keputihan pun hilang serta merta...Tapi yg paling saya suka pakai
masker ni sbb ia berangin n nyaman sgt macam pkai pad herba je...Kalau period pun dh x beli lagi pad herba yg mahal sbb masker ni pun boleh diletak atas pad biasa sbb boleh melancarkan period kalau siapa yg selalu sengugut..Cubalah...Mesti x mnyesal!


Status: In Stock

SMS/whatsapp/wechat 012-9057309 utk order.

No comments:

Iklan Nuffnang

♣ Be AFY Followers ♣

AnaliaForYou Order Form

Full Name:
Contact No (HP):
Email Address:
Delivery Address:
Order Details (Item Name/Code, Color, Size, Qty):
Payment Methods: Maybank / Maybank2u
Delivery Method:
Any comments for AFY?

This contact form was created by Freedback.

Attention to My Beloved Visitor & Customer

Please click "Older Post" or "Page Above" to view more item from AFY!!!